Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Ольшанська А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
1. |
Ольшанська А. Г. Скоринг-моделі та інші методи управління кредитним ризиком [Електронний ресурс] / А. Г. Ольшанська // Управління розвитком. - 2014. - № 10. - С. 65-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_10_25
| 2. |
Ольшанська А. Г. Розробка комунікаційно-контентної стратегії бренду суб’єктів мистецтва [Електронний ресурс] / А. Г. Ольшанська // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 1. - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_1_27 Досліджено суть і зміст комунікаційно-контентної стратегії бренду. Розкрито зміст поняття "комунікаційно-контентна стратегія". Проаналізовано теоретичні підходи до визначення понять "бренд", "брендинг", систематизовано контент наукових досліджень щодо моделей функціонування та позиціювання бренду. На основі історичного методу запропоновано авторське визначення бренду. Сформовано пріоритетні вектори розвитку комунікаційно-контентної стратегії для суб'єктів мистецтва.
|
|
|