Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ольшанська А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Ольшанська А. Г. 
Скоринг-моделі та інші методи управління кредитним ризиком [Електронний ресурс] / А. Г. Ольшанська // Управління розвитком. - 2014. - № 10. - С. 65-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uproz_2014_10_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.22 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ольшанська А. Г. 
Розробка комунікаційно-контентної стратегії бренду суб’єктів мистецтва [Електронний ресурс] / А. Г. Ольшанська // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 1. - С. 145-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_1_27
Досліджено суть і зміст комунікаційно-контентної стратегії бренду. Розкрито зміст поняття "комунікаційно-контентна стратегія". Проаналізовано теоретичні підходи до визначення понять "бренд", "брендинг", систематизовано контент наукових досліджень щодо моделей функціонування та позиціювання бренду. На основі історичного методу запропоновано авторське визначення бренду. Сформовано пріоритетні вектори розвитку комунікаційно-контентної стратегії для суб'єктів мистецтва.
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.388 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського